Returnering

***Vi modtager i øjeblikket mange bestillinger og returneringer på vores lager. Det betyder at det kan tage lidt længere tid, før vi får registreret din returforsendelse. Vi beder dig derfor om at have lidt ekstra tålmodighed, og venter et par dage mere. Så snart beløbet er refunderet til din konto, modtager du en bekræftelse per e-mail.***

Det er gratis at returnere varer til os, og du har 100 dages fuld returret.

Sådan gør man:

  1. Log på din brugerkonto med din e-mail adresse og dit personlige kodeord.

    Under 'Mit Zalando' i rubrikken 'Mine ordrer' kan du vælge den ordre, som du ønsker at returnere fra.

    Her vælger du, hvilken vare du ønsker at returnere og vælger årsagen. Nu er din returnering registreret.

    Ønsker du at returnere en vare fra en af vores partnere, kan du læse mere i artiklen "Sådan returnerer du et produkt fra Zalando Partner".

  2. Læg de forsvarlig indpakkede varer i pakken og luk den grundigt. Er varen blevet leveret i en særlig indpakning fra producenten (eksempelvis et par sko), så skal den originale emballage være med i returforsendelsen.

    Den returlabel, der sidder på følgesedlen, klistrer du nu udenpå pakken.

  3. Aflever pakken på dit lokale PostNord posthus eller postbutik – vi betaler forsendelsen.

  4. Du får automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi registrerer din returnering på vores lager. Det tager 7-10 hverdage (man-fre). Herefter refunderer vi købsbeløbet til den anvendte betalingsform. Se mere om refundering i artiklen "Tilbagebetaling".

     

    Du kan finde detaljerede oplysninger om din returnering på ’Mit Zalando’ under rubrikken ’Returner vare’.
     

    Hvis du ikke har modtaget en returlabel, kan du printe en, når du har registreret dine returvarer. Vi kan også sende en til dig pr. post.

    Returnering af flere ordrer i samme pakke: Du kan sagtens returnere varer fra flere ordrer i samme pakke. Det kan dog tage lidt længere tid, end hvis de returneres separat. Proceduren er den samme, som ved en almindelig returnering. Husk at registrere varerne retur, og læg returlablen fra den anden ordre ned i pakken sammen med varerne.

    Returnering af del-leveringer: Ønsker du at returnere varer fra en del-levering, så lægger du varerne i den samme pakke og sender den til os. Husk blot at registrere hvilke varer du returnerer.

    Returnering af partnerprodukter: Ønsker du at returnere en vare fra Zalando Partner, læs mere i artiklen "Sådan returnerer du et produkt fra Zalando Partner".

    Bemærk: Returnering er kun gratis, hvis du benytter Zalandos returlabel og returnerer med PostNord.

 

 

 

 

 

       Afviger størrelsen på mærket fra det bestilte? Så kan det skyldes konvertering af internationale størrelser - prøv tøjet             og se om det passer.

       

 

 

Kontakt os