faq | Mit Zalando | Gavekort på min brugerkonto

Gavekort på min brugerkonto

Hvordan indløser jeg mit tilgodehavende i forbindelse med en bestilling? 

Under bestillingen har du mulighed for at vælge mellem forskellige betalingsformer. Har du allerede gemt en betalingsform, så kan du blive ledt direkte til sidste trin i bestillingsprocessen.

  • Betalingsformen tilpasses ved at klikke på "Rediger" i rubrikken "Betalingsform" på siden bestilling-bekræftelse.
  • Har du forinden gemt dit tilgodehavende i kontoen, ses betalingsformen "Tilgodehavende" først.
  • Vælg denne betalingsform for at indløse dit tilgodehavende i forbindelse med en bestillingen.
  • Klik på knappen "Videre".
  • Nu kommer du tilbage til bestillingsoversigten.

Hvis du ikke har tilføjet dit gavekort til don kundekonto, så kan du tilføje det i sidste trin af bestillingsprocessen i feltet “Rabatkode og gavekort”. Indtast koden og tryk på “indløs”.

Hvordan kan jeg gemme tilgodehavende i ”Mit Zalando”? 
- Indtast koden til dit tilgodehavende på din brugerkonto under “Gavekort og tilgodehavende,
- Du kan se dit tilgodehavende, når du opdaterer siden.

Yderligere oplysninger om køb, levering og indløsning af rabatkoder og gavekort finder du i ”Hjælp”, når du søger på "Gavekort" og "Rabatkoder".


Kan du ikke finde svaret du leder efter?
Kontakt os direkte
Ring til os

Vores telefonlinje er i øjeblikket travl, men vi bestræber os på at svare inden for 3 minutter.

Mandag til fredag mellem 08.00 - 20.00.

Chat nu

I tilfælde af at vores chat bot ikke kan hjælpe med din henvendelse, vil du blive henstillet til en kundeservice agent. Denne support vil i nogle chats skulle foregå på engelsk.

Vil du have 10% rabat på din næste ordre?

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Zalando

Modtag nyheder og inspiration fra Zalando

Redigér dine præferencer

Hvad er du mest interesseret i?

Læs mere i vores Databeskyttelse. Du kan framelde dig nyhedsbrevet når som helst uden omkostninger.