Levering til ‘Din nabo’: Afhentning og aflevering

’Din nabo’ er et helt nyt netværk af private afhentnings- og afleveringssteder, der gør det endnu nemmere for dig at hente og returnere dine pakker fra Zalando – og samtidig møde dine naboer. ’Din nabo’ fungerer som et almindeligt PostNord-posthus, og processen er præcis den samme, som når du henter din pakke på posthuset.

Åbningstiderne hos ’Din nabo’ fremgår, når du har valgt, hvor du vil afhente din pakke, så du kan vælge den nabo, der er tættest på dig.
 
Find ’Din nabo’:

  1.        Vælg Posthus/Pakkeboks som leveringsadresse.

 

       2.       Indtast dit postnummer eller en gade, hvor det vil passe dig at afhente din pakke.

       3.        Du vil nu se et udvalg af steder, hvor du kan hente din pakke og vælge den mulighed, der passer dig bedst. ’Din nabo’-                          afhentningsstederne vil have betegnelsen ’Din nabo’ + efternavnet på privatpersonen.
 

Afhent din pakke hos ’Din nabo’:

Din pakke kan hentes, så snart du har modtaget besked fra PostNord om, at den er klar til afhentning hos ’Din nabo’. Se efter ’Din nabo’-skiltet på adressen – her vil afhentningsstedets respektive åbningstider også fremgå.


 

Husk venligst, at din pakke kun kan udleveres ved fremvisning af gyldig identifikation.
Din pakke opbevares hos ’Din nabo’ i 14 arbejdsdage. Har du ikke hentet den inden da, sendes den retur til Zalando.
 
Send din pakke retur via ’Din nabo’:
Du kan sagtens returnere din pakke retur hos ’Din nabo’. Du skal blot pakke dine returvarer i en kasse eller pose, klistre det forudbetalte returlabel på og aflevere den hos ’Din nabo’ inden for de respektive åbningstider. Find ud af hvor du kan aflevere din pakke.


Vil du have 10% rabat på din næste ordre?

Tilmeld dig Zalandos nyhedsbrev og få 10% rabat på din næste bestilling samt inspiration og personlige anbefalinger direkte i indbakken.*

Se vores databeskyttelseserklæring for information om, hvordan Zalando behandler dine data.